Click One Of This

B E R U B A H [ ! ]

♠♠♠♠♠♠ SHORT UPDATE♠♠♠♠♠

Assalamualaikum nd haiiiiii ~

Based on my title, seems like I wanna change myself. Yes, I am. Memang nak berubah. Maksud berubah, adalah kearah yang lebih baik. Lebih me"muslimah"kan diri. Dari segala aspek. Maybe yang akan lebih ketara dari aspek pemakaian. Yelaaa, memang kita semua dah pun pakai tudung, tapi still tak tutup aurat dengan sempurna. Kita pakai tudung, tapi singkat, jeans pulak yang agak ketat, baju ketat, singkat nd maybe jarang. Bila keluar kaki tak pakai sarung kaki, sedangkan kaki kita aurat ya ukhti. Pakai tudung nampak dagu, sanggul tinggi. Tuh seolah2 kita bertelanjang lah jugakk, kan??

Tapiii … tak ada yang nak tolong diri ini untuk istiqamah dalam menempuh dugaan utk ke jalan Allah. Semoga dikurniakan seorang hamba Allah yg soleh atau solehah yang boleh membantu aku dalam proses keberubahan aku ni. In shaa Allah ~

Ok … Ni saja laa untuk kali ni. Just short update. Jumpa lagi ! Assalamualaikum … Maasalamah ~


terima kasih kerana sudi baca :) datang lagi !

0 orang sedang memujiku:

Catat Ulasan

 
Tempelate Designed by Lettha|Copyright-2011|Protected